.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال استيضاح وزير جهاد كشاورزی
احساس مي‌شود كم توجهي و كم لطفي به كشاورزي مازندران هدايت شده است به طوري كه تاكنون به مسايل اساسي نظير آب و خاك، يكپارچه‌سازي و زراعت چوب در استان توجهي نشده است.

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر وزير جهاد كشاورزي به خواسته‌هاي اصلي مردم مازندران در برابر خسارت‌هاي بحران سرما و خشكسالي توجه نكند استيضاح وي در دستور كار مجلس هشتم قرار خواهد گرفت.

علي‌اصغر يوسف‌نژاد امروز در جلسه ويژه‌اي كه با حضور وزير جهاد كشاورزي، مديران مرتبط با وزارت جهاد كشاورزي، استاندار، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران استاني برگزار شد، افزود: در مقابل خسارت‌هاي پيش آمده از بحران سرماي سال گذشته و بحران خشكسالي امسال بايد به مردم پاسخ دهيم و در اين زمينه وزير جهاد كشاورزي بايد بيش از بقيه مسئولان به فكر كشاورزان و باغداران استان مازندران باشد.

وي با اشاره به ارائه لايحه 2هزار ميليارد توماني در صحن علني مجلس براي جبران خشكسالي استان‌هاي كشور، تصريح كرد: اگر سهم استان مازندران با توجه به ميزان خسارت‌ها نباشد با اين لايحه مخالفت خواهيم كرد.

يوسف‌نژاد مهمترين مشكل استان را مشكل زيرساختي در زمينه كشاورزي اعلام كرد و افزود: مازندران به دليل كشاورزي بودن از ديگر ظرفيت‌هاي اقتصادي عقب مانده است و اين نقيصه بايد جبران شود.

وي اضافه كرد: احساس مي‌شود كم توجهي و كم لطفي به كشاورزي مازندران هدايت شده است به طوري كه تاكنون به مسايل اساسي نظير آب و خاك، يكپارچه‌سازي و زراعت چوب در استان توجهي نشده است.

يوسف‌نژاد از اختصاص كم اعتبارات زودبازده به بخش كشاورزي مازندران انتقاد كرد و گفت: در تنظيم برنامه پنجم توسعه بايد به كشاورزي مازندران بيش از گذشته توجه شود.

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه، گفت: استان مازندران علي‌رغم تحمل بحران خشكسالي در سال زراعي امسال تاكنون هنوز در فهرست استان‌هاي خشك قرار نگرفته است.

محسن نريمان با اشاره به اينكه در تعريف ستاد حوادث غيرمترقبه، 14استان كشور در اين فهرست قرار گرفته‌اند تصريح كرد: اگر مازندران در اين فهرست نباشد خسارت‌هاي ناشي از خشكسالي بسيار زياد خواهد شد.

وي از نحوه عقد قرارداد بيمه با كشاورزان انتقاد كرد و افزود: عقد قرارداد فعلي كشاورزان و بيمه محصولات كشاورزي به ضرر كشاورزان است.

نريمان در پايان اضافه كرد: مبلغي كه قرار است بابت بيمه محصولات كشاورزي به كشاورزان داده شود آنقدر نازل است كه انگيزه پيگيري توسط كشاورزان را نيز خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کشاورز 20 خرداد 1387
فقط شعار .............!!؟؟؟؟؟؟
کشاورز 21 خرداد 1387
زمین را بفروشید و مانند تهرانیها به سفر دوبی بروید و اتومبیلهای خارجی سوارشوید و در شمال ویلا بخرید و ...... چرا باید کشاورز و خانواده اش در سختی زندگی کنند و نگران آینده فرزندانشان و شهریه دانشگاه آزاد ، مسکن ، اشتغال و ....باشند ؟ مگر تهرانیها برنج می کارند که اینقدر رفاه دارند ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.